nedjelja, 28. veljače 2016.

OD 238 SPOTOVA: Spot bh. režisera Harisa Dubice ušao u TOP 5 najboljih u Švicarskoj - GLASAJMO DA POBIJEDI!

Video ``Baschi - Hashtag`` Harisa Dubice, bh. režisera s adresom u Švicarskoj, nominiran je za najbolji spot u Švicarskoj, što mu kako kaže predstavlja veliku čast. Sada kada je ušao u TOP 5 potrebna je podrška Balkanaca, koji su bezbroj puta nagradili uspjeh naših ljudi u dijaspori. Zanimljivo je da se  spotu nalaze i Edin Džeko i Mirza Teletović.
- ``Zahvaljujem se Solothurn Film Festivalu na trećoj nominaciji za redom u kategoriji najbolji spot godine u Švicarskoj. Velika je čast nakon 2014., 2015. i ove 2016. godine biti na bini i primiti nominaciju. To je velika potvrda za moj rad i trud. Od 238 spotova moj spot ``Baschi - Hashtag`` ušao je u TOP 5 i tako će se u finalu takmičiti za nagradu ``Spot godine u Švicarskoj`` na M4Music Festivalu. Tu nagradu sam osvojio 2014. i 2015. godine i sada bih volio da  se desi Hattrick i da 

uspijem da je ponovo osvojim. Hvala svima koji su učestovali na ovome spotu. Nadam se da ćete me podržati - glasajte za moj spot ``Baschi - Hashtag``.

Dakle, ujedinimo se ponovo i dokažimo da Bosanci i Hercegovci itekako mogu donositi zajedničke odluke i pružiti podršku uspješnim ljudima koji ne žive u našoj zemlji. Stoga glasajmo da spot Harisa Dubice osvojio nagradu ``Najbolji spot u Švicarskoj`` i to putem linka:
http://www.joiz.ch/#!/news/postvote-for-the-best-swiss-video-clip

Nema komentara:

Objavi komentar