nedjelja, 28. veljače 2016.

Neverovatna priča iz londonskog zoo vrta: Ovakav ljubavni trougao nismo imali!

Upoznali smo se sa raznim ljubavnim pričama. Ali ova je potpuno nesvakidašnja. Karolin Vestlejk je imala posao iz snova, bila je čuvar merkata u zoološkom vrtu u Londonu. Ludo se zaljubila u kolegu Adama Dejvisa, koji je bio zadužen za bezbednost lama. A onda se u priču uplela ona, Kejt Sanders, čija je obaveza bila da čuva kaveze sa majmunima. Uvod obećava, ali ono zanimljivo tek sledi. 




Kejt Sanders  i Adam Dejvis su pet godina bili u vezi. Nakon raskida sa njom, godinu dana je proveo sa prodavačicom suvenira u vrtu, a onda je počeo da se zabavlja sa Karolin.

I problemi su počeli, Kejt nije mogla da se pomiri sa činjenicom da je njen bivši partner našao novu ljubav.

-  Kad god bi me ugledala, okrenula bi mi leđa - ispričala je Karolin kako se Kejt pnašala prema njoj.

Za nju je devojka koja se brine o majmunima, "prava alfa ženka", ona koja je Adama obeležila kao svog muškarca.

- Mislim da više nije ni želela da bude sa njim, ali nije htela da on bude sa nekom drugom - poručila je čuvarka merkata.

Ljubomora je kulminirala na božićnoj zabavi pre dve godine.
- Krenula sam u toalet i čula devojku kako hvali nečiju odeću. Bio je to australijski akcenat i znala sam da je to Kejt.  "Izgledaš bolje nego Karolin, da li ste videli na šta liči?", rekla im je, a onda dodala: "Ako želi borbu, imaće je" - otkrila je Karolin.

Luda noć se samo nastavila. Kejt je ispade pravila i na plesnom podijumu. A onda su se njih dve srele.


Kejt sanders, ljuta rivalka
- Zbog čega se ovako ponašaš prema meni? - pitala je Vestlejk Sandersovu.

Njen odgovor je bio: "Zato što se zabavljaš sa mojim bivšim dečkom". Potom ju je optužila da je uništila njenu vezu, ali joj je i rekla da je svi zaposleni u vrtu mrze. Uhvatila ju je za vrat i pokušala da baci sa balkona. Karolin je počela da se guši.

Reflesksno ili slučajno, iz samodbrane ili iz nekog drugog razloga, Karolin je udraila Kejt čašom i izazvala posekotine na njenom licu. Ubrzo je došla policija.


 Karolin kaže jedno, Kejt drugo

Tokom istrage obe su suspendovane sa posla. Kejt je dobila pismenu opomenu i dvogodišnju zabranu da prisustvuje svim društvenim događajima u zoološkom vrtu.

Karolin je morala da se izbori sa brojnim sudskim odlukama, žalbama, depresijom i  posttraumatskim sindromom. Ali i sa raskidom sa Adamom koji joj je rekao da ona više nije ista osoba.
U ljubavnom trouglu, Adam Dejvis 
Kejt je, uprkos izjava jednog svedoka, sve vreme negirala da je izazvala incident i da je napala svoju suparnicu.

Na kraju je Karolin dobila spor na Visokom sudu u Britaniji, odnosno oslobodila se krivice za napad.

Mnogima smešna priča, za Karolin tragična



Kad je priča o ljubavnom trouglu dospela u javnost, mnogima je bila smešna. Karolin međutim ništa nije bilo smešno. Naprotiv.

Sukob u koji se uplela bio je veoma ružan, a njegove posledice po nju bile su velike. Danas je njen život potpunoo drugačiji od onog koji je imala 2014. kad se prijavila za posao u zoološkom vrtu.

- Moj život se potpuno promenio nakon nesreće. Osoba koja me je napala i dalje radi u londonskom zoološkom vrtu, a ja sam dobila otkaz i optužili su me za napad. Psihički sam veoma patila, izgubila sam sve, životinje koje sam volela, svoj dom, svoje prijatelje i vezu sa Adamom - rekla je Karolin.

Naglasila je da neće moći da vrati nekadašnji život i da se sve vreme, iako nije bila u zatvoru, osećala kao da je na osluženju zatvorske kazne.

Ipak, pokušaće da zaboravi  sve, da zaboravi Kejt. I da počne ispočetka.

Nema komentara:

Objavi komentar