utorak, 15. prosinca 2015.

Nadareni Hercegovac prvu godinu očistio sa svim desetkama USPJEŠNI MOSTARAC Orhan Rokša je najbolji student Univerziteta Oklahoma!


Mostarac Orhan Rokša (20) jedan je od pet najboljih studenata američkog Univerziteta Oklahoma. Student je druge godine mašinstva, a za izvanredne rezultate postignute u prvoj dobio je prestižno priznanje "Rita H. Lottinville", koje se dodjeljuje studentima sa minimalnim prosjekom 9,8 po našem strandardu (po američkom 3,8) u oba semestra u prvoj godini.
Da se radi o izuzetno nadarenom Hercegovcu pokazuje i podatak da je u oba semestra imao sve "čiste" desetke.
Nagradu mu je na ceremoniji organizovanoj 4. decembra uručio predsjednik Fondacije zadužene za finansiranje Univerziteta Oklahoma Guy L. Patton.
- Uvijek ćete biti poznati kao stipendisti naše Fondacije, a to ima veliki značaj na našem cijenjenom fakultetu - poručio je Patton, obraćajući se petorici najboljih


Orhan: U Ameriku otišao u augustu prošle godine

U razgovoru za "Avazov" portal, Orhan je pojasnio da je on jedan od pet studenata koji su se za ovu prestižnu nagradu uspjeli izboriti među čak njih 4.100. Kao što smo već i objasnili, kriteriji za dobijanje nagrade bili su veoma rigorozni, ali mladi Mostarac uopće nije imao problema da bude izabran za jednog od top pet.
- Ja sam se svojim prosjekom automatski kvalifikovao za tu nagradu. Imao sam i dosta vannastavnih aktivnosti, upoznao se sa profesorima. Oni su primijetili moj trud i zalaganje te su mi tako i napisali preporuke. Naime, ja sam jedini stranac među dobitnicima nagrade, što oni jako cijene jer sam neko kome engleski nije maternji jezik, a uspio sam se asimillirati u ovu zajednicu - dodao je Orhan. 
Prvi put je na američko tlo, kako nam je kazao, kročio u augustu prošle godine, kada je sa Koledža ujedinjenog svijeta (UWC) u Mostaru otišao na Univerzitet Oklahoma. - U Mostaru sam završio dvije godine Stare gimnazije, nakon čega sam se prebacio na UWC, koji je jako cijenjen, naročito ovdje u Americi - rekao je Orhan. 
UWC mu je, kako navodi, ponudio oko 90 univerziteta, a odlučio je da izabere Univerzitet Oklahoma. - Univerzitet Oklahoma veoma je priznat po inžinjerstvu i novinarstvu. Izuzetno ga je teško upisati, ali i završiti. Usudio bih se reći da je među 50-60 najjačih univerziteta u Americi - kazao je Orhan, čiji roditelji Adis i Edita, kao i mlađa sestra Amina žive u Mostaru. - Zaista se mnogo trudim. Dobio sam priliku da učim i obrazujem se, tako da to ovdje želim iskoristiti što najbolje mogu - riječi su perspektivnog Orhana. Mlađim generacijama iz naše zemlje preporučio je da nikada ne odustaju od ostvarenja svog sna. 
- Preporučio bih im da pokušaju doći u Ameriku, jer je to obećana zemlja, zemlja prilika. Ovdje se može upasti na fakultete, ali je potrebno dosta truda i zalaganja - rekao nam je Orhan, dodajući da njega ipak vuče rodna gruda, te da ima veliku želju da se - nakon što završi školovanje u Americi - vrati nazad u svoju dragu BiH. 

Nema komentara:

Objavi komentar