petak, 3. lipnja 2016.

NEVJEROJATNA GLUPOST ĐOKOVIĆA SKORO KOŠTALA DISKVALIFIKACIJE S ROLAND GARROSA: ‘Ispričao sam se svima’

Novak Djokovic pomeo je Čeha Tomaša Berdycha 6-3, 7-5, 6-3 u četvrtfinalu Roland Garrosa. Srpski tenisač za finale igra protiv Austrijanca Dominica Thiema koji je pobijedio Belgijca Davida Goffina 4-6, 7-6 (7), 6-4, 6-1, ali meč je obilježila i situacija zbog koje je prvi reket svijeta vrlo lako mogao biti suspendiran.





Novak je u trećem setu izgubio potpuno živce nakon jednog poena i bijesno je bacio reket koji se odbio od zemlje i umalo pogodio linijskog suca. 

Da ga je pogodio, Đoković bi automatski bio diskvalificiran s turnira. 

Najbolji tenisač svijeta odmah se ispričao sucu i objasnio svoju glupost koju je napravio pri vodstvu 2-0 u setovima.


‘Htio sam udariti reketom u zemlju’


“Htio sam udariti reketom u zemlju, ali mi je iskliznuo i umalo udario suca. Imao sam sreće što se pomaknuo. 
Ispričao sam se svima. 
Reket se tako odbio, nije bilo namjere s moje strane”, rekao je Đoković nakon meča.

Nema komentara:

Objavi komentar