ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

Hahahaha ovo sam morala podijelit! Opisan život na prostorima Balkana..


" Cena struje u državi, majke ti, kao da je 3 puta opasala zemaljsku kuglu pa onda dođe meni u šteker. I vele: "štedi struju!"...da u 10 uveče palim veš mašinu?...bem ti mater i evropskom standardu. Dok Evropa spava ja da palim veš mašinu? I još da imam veš mašinu, nego đubre kad pređe na centrifugu, moram je zajahati kao bika...inače uteče.
Zadnji put sam legao na nju, bubrege mi odvalila. I što sad, da ležem po njoj oko ponoći kad baca prvu vodu? Da spavam na njoj? To standard? Kilovat košta kao da ga brodom lovilo pa u hladnjači dovezlo meni kući A voda? Pi**a im materna, non stop seru na tv-u da smo među prvim zemljama po količinama vode...a i njoj cena kao i struja...kao da cev ide do Meseca, pa i njega opasa 3 puta i onda nazad na Zemlju pa meni u kuhinju. Da pišam sam u usta, to mi jedino rešenje. Cena benzina? - Eno ga u Venecueli, litra manje od 20 lipa. Da dobro čitate, litra benzina manje od 20 lipa. Kod nas 150 din. Kažu KRIZA. A mamu vam j*bem što je Venecuela u drugoj galaksiji pa nema veze sa istom onom zemaljskom kuglom koju 3 puta opasa struja iz mog štekera!?!?!?! Vele: "štedi na benzinu!"...već godinu dana vozim u leru nizbrdo...što sad da ugasim auto? Cena povrća? Eno video sam papriku. Ja ne znam gde raste ta paprika? - na stablu od banana? Gde u p**ki maternoj da može biti 100 din. Nek je još i mleveno meso 400 din kilo....i eto ti punjene paprike za ručak po ceni od 2 miliona din. Vredi kao građevinsko zemljiste na Kopaoniku. Bem te živote. Kad su j*bene jagode bile jeftinije od paprike? Kad? Kad je kilo banana bilo jeftinije od jabuka? Eeeeeej - jabuka! Pa bem ti m*ter i jabukama, gde i one rastu? - pod zemljom i to na dubinama većim od 3 kilometra pa ih valjda vade usput kad naftu traže?"
Autor nepoznat



Nema komentara:

Objavi komentar