srijeda, 29. srpnja 2015.

TRI MJESECA NAKON ŠTO JE POGINULA PJEVAČICA AMILA HASANOVIĆ: Njen dečko na svom Facebook profilu objavio...





Mlada bh. pjevačica i učesnica showa ``Zvijezda možeš biti ti``  Amila Hasanović je drugog dana februara poginula nakon što je sletjela u nabujalu rijeku Bosnu. Ona je prema ranijim navodima namjerno sletjela u rijeku, a čemu je prethodila svađa sa dečkom. Porodica stradale pjevačice je optužila mladog Elmana za njenu smrt, a on je samo rekao kako se ne osjeća krivim, te da razumije Amilinu porodicu kojoj kao i njemu, ostaje neizbrisiv bol u srcu.


Inače, Alija Hasanović, otac pjevačice Amile koja je, prema izvještaju MUP-a ZDK, poginula u saobraćajnoj nesreći u naselju Seoča kod Visokog tvrdio je da se ona ubila.

Porodica stradale pjevačice za njen tragičaj kraj krivi Elmana Omića. Ovaj mladić, inače kamerman, s Amilom je bio u vezi 13 mjeseci. Amilin otac tvrdi da je Elman bio ljubomoran u vezi te da je kontrolirao kćerku.

S druge strane Omić je za “Express” izjavio kako ne osjeća ni najmanju krivicu za Amilinu smrt.

- Jedino mi je žao što nisam bio u blizini da je spasim. Tog jutra smo se posvađali, ali ništa strašno. Savjest mi je čista – izjavio je on tada za Express.

Sredinom maja, nešto više od tri mjeseca nakon što je poginula Amila, Elman je na svom Facebook profilu objavio njenu pjesmu ``Sat koji stoji``, a za koji je urađen i spot. Pretpostavlja se da je spot snimao upravo Elman. U opisu ove objave, on je stavio:

- ``Elmane kad me vise ne bude zelim da ostane nesto iza mene, zelim da me ljudi pamte, da me ne zaborave`` to si rekla kad sam te pitao zasto toliko zelis da snimis ovu pjesmu. Eto duso ostavila si pjesmu ostavila si i uspomene, ne brini mi koji te volimo pamticemo te po pjesmi i osmjehu i necemo te nikad zaboraviti...``, napisao je Elman. U nastavku vam donosimo pjesmu.

Nema komentara:

Objavi komentar