ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Heroj: Sarajevski taksista pronašao domove za preko stotinu napuštenih pasa!

Fahrudin Bravo iz Sarajeva je još od malena razvio ljubav prema životinjama, a kako kaže čovjekovog najboljeg prijatelja ne bi mijenjao ni za šta na svijetu.




“Ljubav prema životinjama rađa se zajedno s čovjekom. Još kao sasvim mali, bio sam najsrećniji kada bih svoj sendvič mogao podijeliti s napuštenim psom. Pomazio bih ga po glavi, da mu pokažem da nije sam na svijetu i da i njega, ničijeg, neko voli. Iako to nije nailazilo na odobravanje svih mojih komšija, nikada nisam dozvolio da nečija mržnja uništi moju iskrenu ljubav prema čovjekovim najboljim prijateljima. S godinama sam počeo pomagati više i jače. Napuštene, uplašene, bolesne i često teško povrijeđene pse, ne mogu ostaviti na milost i nemilost ulice. Kada naiđem na takvo nesrećno biće, odvedem ga kući, nahranim, okupam, odvedem na pregled veterinaru i liječim, a kada ojačaju, psima tražim dom u kom će biti srećni. No, bilo mi je sve teže uskladiti posao taksiste i pomaganje četvoronošcima. Prevagnula je, naravno, ljubav prema životinjama te sam svoj taksi iznajmio”, priča Fahrudin Bravo, taksista kojeg Sarajlije obožavaju i o čijem se plemenitom srcu čulo širom Evrope.



Iako u misiji pomaganja napuštenim životinjama ima teških i potresnih trenutaka, jer mnogim, teško bolesnim i povrijeđenim psima, pomoć, nažalost, prekasno stiže, Fahrudin pamti samo srećne dane i upravo mu taj pozitivan stav daje vjetar u leđa da nastavi dalje. Koliko njegov plemenit rad daleko doseže tvrdi činjenica da su njegove štence udomili ljudi iz Engleske.

“Jedne sam godine pronašao šest malih štenaca, starih najviše mjesec dana, koje je neko odvojio od njihove majke i bacio. Ni trena nisam razmišljao šta ću i gdje s njima, uzeo sam ih i odnio kući. U prvih mjesec dana morao sam im zamijeniti majku, hranio sam ih svakih nekoliko sati i tako dan i noć i svih šest je, na sreću,preživjelo. Kad su dovoljno ojačali, uz pomoć prijatelja koji žive u inostranstvu, za svih sam šest beba pronašao domove u Engleskoj”, priča spasitelj napuštenih štenaca.

Nema komentara:

Objavi komentar