ponedjeljak, 29. veljače 2016.

Darko Obradović spasio život Belminu Haliloviću HRABRI SUDIJA: Reagovao sam instinktivno, hvala Bogu da je mladi fudbaler preživio!



Utakmicu Premijer omladinske lige Bosne i Hercegovine između juniora Zrinjskog i Olimpica obilježila je hrabra i brza intervencija sudije Darka Obradovića iz Stoca koji je nakon neugodnog sudara spasio život mladom fudbaleru "Vukova".

Incident se dogodio sredinom prvog poluvremena utakmice igrane u Mostaru kada je golman Olimpica Irfan Šetkić slučajno koljenom u glavu udario Belmina Halilovića. Mladi stoper Olimpica ostao je bez svijesti, a zahvaljujući brzoj reakciji sudije Obradovića i medicinskog tima sve se dobro završilo.

- Teren je bio mokar i klizav što je uzrokovalo sudar fudbalera. Odbrambeni igrač ostao je ležati na travi, a po položaju tijela shvatio sam da nešto nije uredu. Nije prvi put da se srećem s tim jer sam i sam igrao fudbal i bio u takvim situacijama. Pritrčao sam iz straha, instinktivno, a kroz glavu mi je prolazio šta trebam uraditi. Ostali igrači počeli su paničiti, kao i publika. Svi su se zabrinuli - opisao je situaciju za "Avazov" portal sudija Obradović.
On je kazao da su kod mladog fudbalera bile zatvorene oči i da je bio bez svijesti.
- Pružio sam mu prvu pomoć. Dva puta bezuspješno sam pokušao da mu izvučem jezik. Tek iz trećeg, najjačeg pokušaja, uspio sam u namjeri te pomislio u glavi "hvala ti Bože što je sve prošlo kako treba" - kazao je hrabri sudija.

Halilović se ubrzo oporavio i nastavio utakmicu, a Zrinjski je na kraju pobijedio rezultatom 4:1. 
Kako ističe Obradović, mladi fudbaler ga je više puta zvao na mobilni telefon da se zahvali što mu je spasio život, iako se ne sjeća šta se dešavalo jer je bio bez svijesti.

Na kraju možemo samo reći - svaka čast Darko Obradoviću na hrabrosti i prisebnosti!



Nema komentara:

Objavi komentar