petak, 20. studenoga 2015.

BRAVO ZA ISTINU!+AAA - ŠOK! NAGRAĐIVANA NOVINARKA CNN-a PRIZNALA: ‘Vlada nas je plaćala da lažiramo vijesti – SVE JE LAŽ!



Mediji plasiraju laž koja ako se dovoljno dugo ponavlja postaje istina! Čovječanstvo je programirano!
Rat koji je godinama najavljivan isključivo u alternativnim medijima je počeo – i službeno. Cijelo ovo vrijeme zapadni svijet manipuliran je medijima koji i u ratu i u miru vode stratešku ulogu. Godinama su ljudi naprasno uvjeravani preko mas medija da se ratovi na Bliskom istoku vode isključivo u ime demokracije, nekog kvazi mira pod čijom palicom su do sada umrli milijuni ljudi. Alternativni mediji su sustavno upozoravali na Treći svjetski rat ali i na to da SAD i NATO na istoku masakriraju države a ne da ih ‘oslobađaju’ kako su nam mediji sustavno ‘prali’ mozak.
Danas, kada je rat došao u srce Europe, manipulacija se nastavlja i to u toliko strašnoj mjeri da se zapad uvjerava da nas vojna sila brani a zapravo je riječ o lažima, brutalnim lažima koje stvaraju jedan potpuno drugi svijet koji nema veze sa stvarnošću. Posljedica toga je potpuno isprogramirano čovječanstvo kojem svjedočimo u ovom trenutku.
O toj gotovo nevjerojatnoj manipulaciji progovorili su novinari koji su radili za najveće medijske kuće u svijetu. Riječ je o tri puta Emmyjem nagrađivanoj novinarki Amber Lyon koja je radila za CNN i dala otkaz kada je shvatila da se od nje traži samo jedno – pisati laži. Iako je i prije sumnjala, sve je shvatila kada je CNN odbio izvijestiti o  sustavnom mučenju i ubijanju mirnih prosvjednika od strane vlade Bahreina, kojemu je sama svjedočila kada je 2011. godine od CNN poslana na terenski zadatak. Kako govori njezino izvještavanje o događajima u Bahreinu zaustavila je Vlada SAD u suradnji s Vladom u Bahrainu. Lyon je riskirala svoj život da bi izvještavala u Bahreinu, dok je u isto vrijeme druga CNN novinarka snimala plaćeni propagandni izvještaj o tome kako su lideri Bahraina hrpa prijateljskih prodemokratskih reformatora.
Dobro ste čuli … vlada Bahraina u suradnji s Vladom SAD-a platila je  CNN- u da brutalni režim i masakr pretvori u demokraciju i u tom primjeru je shvatila da je riječ o nevjerojatnoj laži koja se plasira kao stvarnost. Shvatila je da to nije novinarstvo, nego da je riječ o vrlo opasnoj manipulativnoj retorici čije su posljedice apsolutno ne znanje svijeta p pravim događajima. Kasnije je saznala da i Kina kao i drugi autoritarni režimi plaćaju CNN ali druge medijske kuće da stvaraju laž.
‘Stanje je nevjerojatno, sve je laž’, rekla je Lyon koja je dodala da je CNN oružje masovne destrukcije kojeg nismo svjesni. ‘Oni ponavljaju laž iznova i iznova, i ta laž koliko god besmislena bila tim ponavljanjem postaje istina’ kazala je Lyon upozoravajući da se svijetu totalitarni režimi predstavljaju kao demokracija, dok se stvarna demokracija i sloboda plasira kao totalitarizam. ‘Nismo ni svijesni kako nas manipuliraju i koja je zapravo cenzura masovnim medijima prisutna – nismo se ni korak odmakli od Goebelsa, iako nas trolaju time da živimo u demokraciji. Otvorite oči,’ viknula je Lyon.
Lyon nije jedina
Njemački novinar koji je 25 godina radio u prestižnim njemačkim medijima također je odlučio ljudima pružiti šokantnu istinu o manipulaciji cjelokupnog čovječanstva kojeg se na silu i propagandom želi uvući u III svjetski rat. ‘Bio sam novinar 25 godina kada su me obučavali kako lagati u tekstovima i kako od istine napraviti laž na način da javnost nikada ne sazna što se zaista dogodilo, rekao je u svom javnom obraćanju svijetu dr. Uldo Ulfkotte, njemački novinar koji je odlučio napisati knjigu u kojoj će detaljno opisati kako funkcioniraju mediji u Europi, a zbog koje bi, kako kaže, mogao nestati s ovog planeta. ‘Posljednjih nekoliko mjeseci odlučio sam raskrinkati laž i javnosti reći kako su američki i njemački/europski mainstream mediji brutalno lagali kako bi izazvali rat s Rusijom. To je poanta svega, i povratka nema. Sada svima želim reći kako nije uredu niti ono što sam ja radio u povijesti kao ni rad mojih kolega naspram cjelokupnog čovječanstva. Ja ne želim ponovni rat i to je razlog zbog kojeg sam izašao iz te lažljive propagande. Morate znati da rat nikada ne izbija sam od sebe. Ljude se tajno huška na rat i tu su političari manje bitni. U tome najviše sudjeluju mediji i novinari koji su obučeni za to. Ja sada pišem knjigu u kojoj ću se očitovati, ali i ispričati javnosti o velikoj prijevari koja je uključivala laganje i manipuliranje javnosti u svrhu poticanja rata. To je strašno, više nisam želio lagati ljude i dosta mi je te lažljive propagande koja nikako nije oličenje demokracije koju vam plasiraju kao ni slobode medija a koja, morate znati, uopće ne postoji. Primjerice ja sam, kao i moji kolege imao zadatak, striktno određen da nahuškam Europu da uđu u rat s Rusijom. Imao sam striktno određeno pisati protiv Rusije i proamerički. Morao sam podržavati CIA-u i NSA-a, ali i Transatlanski ugovor Europe i SAD-a te to prikazati kao nešto dobro iako svi znaju da to nije dobro kao što nije dobro da ulazimo u rat zajedno s SAD-om. To više neću činiti i zbog toga ću izdati knjigu, ne zbog novca, nego da bi cijeli svijet saznao što se događa iza zatvorenih vrata. To je moja odgovornost da se iskupim za sve što sam lažno pisao, makar znam da će me zbog te knjige sigurno pokušati “maknuti”. Situacija u kojima sam morao lagati bilo je bezbroj no prisjetimo se samo jedne iz prošlosti.
Godine 1988. Kurdi su bili napadnuti antraksom i bojnim otrovima. Ja sam poslan na granicu Iraka i Irana da napravim fotografije Iranaca koji su napadnuti bojnim plinovina. Nakon toga u javnost je izašla samo jedna mala fotografija u jednom malom listu u Frankfurtu i tamo negdje u tekstu nije bilo informacije kako je Njemačka desetljećima poslije II svjetskog rata koristila bojne plinove i otrove i njima ubijala ljude. To je strogo zabranjeno koristiti a ja nikada o tome nisam smio izvijestiti” rekao je  dr. Uldo Ulfkotte uz još bezbroj šokantnih informacija koje možete pogledati u priloženim video uratcima

.

Nema komentara:

Objavi komentar