petak, 20. studenoga 2015.

Bivši NBA igrač tvrdi WALKER: Musa je još beba, ali sigurno će završiti u NBA!



Najnovija akvizicija hrvatskog košarkaškog prvaka Henry Walker odlučan je u namjeri da Zagrepčanima pokaže kako je prava klasa – uostalom, takvo nešto navijači Cedevite i očekuju s obzirom na njegov nadimak (SkyWalker) te NBA i NBDL iskustvo.
Od prvog Walkerova dana u hrvatskoj prijestolnici ‘uz nogu’ mu šeće mladi bosanskohercegovački talent Džanan Musa, koji je nedavno priznao kako je s iskusnijim saigračem odmah ‘kliknuo’.
"Henry je nevjerovatan momak i igrač, odmah smo se našli. Sretan sam što ću i prije svoje osamnaeste igrati s takvim košarkašem, a siguran sam da će mi pomoći u nadogradnji”, izjavio je Musa.
Ni Walker mu nije ostao dužan, 16-godišnjaku je uputio najveći mogući kompliment.
“Musa je bio prvi Cedevitin igrač s kojim sam razgovarao kad sam došao. Nisam znao da je ‘beba’, odnosno tako mlad, jer djeluje zrelije. Intrigantan je momak, mnogo me ispitivao o NBA ligi, igračima o kojima i sam puno zna. Kako sam i ja učio od starijih, pokušat ću i njega nešto podučiti. Visok je, jak na lopti, može zabiti, prodirati i skočiti – siguran sam da će za četiri-pet godina igrati u NBA ligi. Naravno, za takvo što još mora biti snažniji, a to će doći s njegovim stasanjem u muškarca”, rekao je Walker.
Ništa lošijeg mišljenja nije Amerikanac ni prema ostalim saigračima. 
“Timski sam igrač, ali treba mi vremena da uhvatim ritam evropske košarke. Ali, moram istakči kako vjerovatno nisam mogao doći u bolju situaciju jer sam u ekipi bez egoista. Saigrači su nesebični, svi žele pobjeđivati, ali ne u vlastitim statističkim kolonama”, prenosi njegove riječi Večernji list.

Nema komentara:

Objavi komentar