srijeda, 2. rujna 2015.

11 PITANJA KOJA ĆE VAM POMOĆI DA OTRIJETE NEŠTO VIŠE O TOME KAKO DA SE OSTVARITE KAO LIČNOST

U nekim slučajevima ne morate da se popnete na Mont Everest, niti da provedete 25 godina u školi da biste otkrili svoje potencijale. Ponekada je dovoljno da zavirite duboko u svoje misli da biste otkrili kako da ispunite svoja očekivanja. Evo sjajnih pitanja koje možete da postavite sami sebi na početku tog putovanja

U nekim slučajevima ne morate da se popnete na Mont Everest, niti da provedete 25 godina u školi da biste otkrili svoje potencijale. Ponekada je dovoljno da zavirite duboko u svoje misli da biste otkrili kako da ispunite svoja očekivanja. Evo sjajnih pitanja koje možete da postavite sami sebi na početku tog putovanja.

Šta mi daje snagu? 

Šta vas to ispunjava energijom? Šta vas motiviše više od ostalih stvari u životu?

Šta me zaista uzbuđuje? 

Šta vašem životu daje poseban žar? Imate li neku strast?

Šta mi pada na pamet dok se tuširam? 

Zapišite. Ozbiljno.

Šta ljudi smatraju da posebno dobro radim/znam? 

Da li vas ljudi često pitaju vezano za neke stvari? Koje?

O čemu razgovaram sa bliskim ljudima? 

Koje teme su najčešće u razgovoru sa vama dragim i bliskim ljudima?

Šta radim u slobodno vreme? 

Odgovor na ovo pitanje će vam otkriti koji su vam prioriteti u životu.

Šta čitam? 

Možda ćete otkiti neka interesovanja koja nisu tako očigledna


Da li imam snove koji se stalno ponavljaju? 

Kakvi su to snovi? Šta se u njima pojavljuje?

Kada imam taj osećaj da sam zaista živ? 

Ima li situacija kada imate osećaj da život živite punim plućima? Koje su to situacije?

Koje talente sam imao kao dete? 

Da li sam ih iskoristio i negovao? Da li su oni korisni za odraslu osobu?

Šta bih radio u životu kada bih imao toliko novca da ne bih morao da radim? 

Ovo je najvažnije pitanje

Nema komentara:

Objavi komentar