Posljednji projekat umjetnice Yolande Dominguez, koja je posvećena socijalnim pitanjima i rodnim nejednakostima, zove seNiños vs. Moda (Djeca protiv mode).
Upitala je grupu osmogodišnjaka da opišu kako doživljavaju komercijalne kampanje koje su, za velike novce, kreirale vodeće modne kuće. Njihovi odgovori u početku su smiješni, međutim poslije se uviđa mračan uzorak: žene su identifikovane kao gladne, uplašene i bolesne, dok se muškarci opisuju kao šefovi, superheroji, studenti...
“Djeca su dekodirala prizore i razotkrila implicirano nasilje i nejednakosti kada je riječ o tome kako se tretiraju žene, a kako muškarci u ovim editorijalima”, govori Yolanda. “Često su govorili kako žele pomoći tim ženama, ili da žele postati kao muškarci.
“Ovo postavlja brojna pitanja o skrivenim porukama koje nam servira modna industrija. Zašto povezujemo ove slike s glamurom i luksuzom? Kako ovi prizori oblikuju našu vizualnu edukaciju”, pita umjetnica.
Pogledajte video koji predstavlja 'neugodan' uvid u umove djece koja su suočena sa ovim i sličnim fotografijama svakodnevno, te postavlja vitalna pitanja o prirodi predstavljanja modne industrije.
”
Nema komentara:
Objavi komentar