utorak, 19. travnja 2016.

INTERVJU Bešlagić: Želim da nijedna majka ne zaplače za djetetom



Želim da nikad više u BiH nijedna majka ne zaplače za svojim djetetom. To je najteža bol"

Popularni glumac Enis Bešlagić je u večerašnjem Pressingu kazao da smatra da će nove generacije biti mnogo zdravijeg razmišljanja jer imaju internet i mogu otputovati gdje žele.

"Ima današnjih generacija koje su zatrovane nacionalizmom, ali ne znaju zašto. To im je furka. Mislim da će nove generacije biti bolje jer imaju internet. Koliko god ih roditelji filovali kod kuće, oni opet odu negdje pa vide šta su radili jedni, drugi, treći", kazao je Bešlagić u Pressingu.

Dodao je da nekada ne može da vjeruje da ga ljudi pitaju kako mu je u Mostaru ili Banjaluci ili nekom gradu, a svi su u BiH.

"Ne mogu da vjerujem da me ljudi i danas pitaju kako mi je u Mostaru ili Banjaluci ili bilo gdje. Pa ljudi, ovo je moja zemlja i svugdje mi je lijepo".

Kaže da su ljudi često komentarisali njegovu ulogu Šemse u seriji "Naša mala klinika" i da je percipiraju, nerijetko, na pogrešan način.

"Ljudi su komentarisali da vazda Bosanac igra portira. Ne eto, trebao je igrati hirurga kojem portir pokazuje šta treba raditi. Lik portira je osmišljen tako da poveže sve i pomaže svima. Nije planirano da to bude velika uloga, nego je prerasla u veliku", kazao je.

U rubrici X-Ray, Bešlagić je davao kratke odgovore na kratka pitanja:

Da li su političari dobri glumci? - Nisu,

Zašto masovno glumci i pjevači odlaze u politiku? - Zato što su primorani, tu se dobro živi i jede,

Zašto je važnije kako se zoveš od obrazovanja? Zato što je vlast takva,

Ko su vam uzori? Životni: roditelji. Profesionalni: Otac koji se amaterski bavio glumom jer je smatrao glumu kao igru,

Najteža uloga i najdraža? "Gori Vatra" i Šemso kao životna uloga,

Mišljenje o političarima? Ja ne mislim o njima, oni misle o meni.

Nema komentara:

Objavi komentar