ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Jedan od najperspektivnijih mladih nogometaša u BiH karijeru nastavlja u Turskoj REKORDNI TRANSFER S GRBAVICE Hadžiahmetović za 500.000 eura iz Želje u Konyaspor


Amir Hadžiahmetović, jedan od najperspektivnijih mladih nogometaša u BiH, karijeru će nastaviti u turskom Konyasporu. Sarajevski Željezničar tako će ostati bez bitnog veznog igrača, ali će zauzvrat dobiti najveći transfer u svojoj historiji, s obzirom na to da obeštećenje za Hadžiahmetovića iznosi 500.000 eura, plus 20 posto od narednog transfera. Nakon Riada Bajića, koji je također otišao sa Grbavice, u Konyu za pola miliona eura, Hadžiahmetović je tako drugi igrač koji će nastupati u ovoj turskoj ekipi, zahvaljujući angažmanu njegovih menadžera Hadisa Zubanovića i Nedima Hrapovića, bivših igrača Željezničara. 



Hadžiahmetović sa menadžerom Hrapovićem u prostorijama svog novog kluba - Potpisao sam ugovor na četiri i po godine i u isto vrijeme sam sretan i tužan. Sretan jer je ovo iskorak u mojoj karijeri, a tužan jer ostavljam porodicu. Željo mi je dao priliku za dokazivanje i nadam se da sam je opravdao. Međutim, ponuda je bila takva da sam ipak odlučio ići dalje, pogotovo jer će me u Konyasporu dočekati moj bivši suigrač Riad Bajić, koji mi je rekao sve najbolje o klubu i gradu - rekao je Hadžiahmetović. 

Nema komentara:

Objavi komentar