petak, 26. veljače 2016.

Amra Dervišević i Begić demonstrirali od utorka SNIMATELJICA VIDEA: Nije tačno da je Općina Cazin nudila pomoć Senadu Begiću



Amra Dervišević, koja je snimala pokušaj samospaljivanja ratnog vojnog invalida Senada Begića, kazala je za "Avazov" portal da nije tačno da je Općina Cazin nudila pomoć Begiću, već da su ga pokušavali otjerati sa mjesta na kojem je protestovao.
- Isti dan smo počeli protest, ja sam protestovala iz svojih razloga, a on iz svojih. Imao je neriješene pravne odnose, a ja zbog ubijanja pasa. Općina je došla bespravno i ubila moja dva psa, bez ikakvog razloga i opravdanja. To je naredio općinski načelnik Nermin Ogrešević i komunalna inspektorica Nerka Toromanović. Imam i video gdje mi veterinar Hazim Dželalagić govori da ih je ubio – kazala je Dervišević.
Vezana vijest >>> UZNEMIRUJUĆI VIDEO: RVI Senad Begić životno ugrožen, nakon pokušaja samospaljivanja!
Kako kaže, sa Begićem je počela demonstrirati isti dan.
- On je pokušao agresivno, htio je odmah krenuti sa štrajkom glađu, dok sam ja dolazila od 12 do 13 sati. Begić bi ostajao poslije mene – ističe Dervišević.
Rekla je da joj je Begić već prvog dana protesta (utorak op.a) rekao da ima benzin i da će se zapaliti kada više ne bude mogao trpiti glad i hladnoću. 


Dervišević na protestima
- Općina je izdala saopćenje za javnost gdje kažu da su Begiću od ponedjeljka nudili pomoć, ali oni ne znaju ni da je sa demonstracijama počeo od utorka. Nisu dolazili da nude pomoć, sada se samo pravdaju. Begić bi naveče ratastro šator, a oni bi ujutro poslali policiju koja je govorila da se to mora ukloniti jer je to sramota da se dešava na trgu – kazala je Dervišević.  
Ističe da su na isti način i njoj govorili da mora skloniti transparente sa javne površine, jer su to, navodno, reklamni materijalni, te da bi mogla bih dobiti prijavu.
- Planiram nastaviti protest, već sutra sam od 11 ponovo na protestu -  ispričala je Dervišević. 

Općina Cazin: Nudili smo pomoć

Općina Cazin ranije je saopćila da je savjednik načelnika Jusuf Bajraktarević u nekoliko navrata razgovarao sa Begićem i nudio mu pravnu pomoć, kontakte s ombdusmenom za ljudska prava, osiguravanje medicinske pomoći, te da je Begić sve to odbio rekavši da mu ne treba niko iz Općine, već da je njegov problem kod suda.
Kako kažu u saopćenju, tome mogu posvjedočiti brojni građani, te da je na pitanje zašto ne štrajkuje ispred zgrade suda, Begić odgovorio da "tamo nema dovoljno naroda".
Također, istakli su da su Begića obilazili i savjetnik Muhamed Samardžić, predstavnici općinskog Odjeljenja za boračko invalidsku zaštitu Ministarstva za pitanja boraca, kao i pojedini općinski vijećnici, koji su mu takođe, ponudili pomoć koju je odbio.


Nema komentara:

Objavi komentar