utorak, 22. prosinca 2015.

Sporazumno raskinuo ugovor sa FK Sarajevom TATOMIROVIĆ: Završena je jedna lijepa bajka



Ivan Tatomirović sporazumno je rasknuo ugovor sa FK Sarajevom, Dvadesetšestogodišnji Tatomirović stigao je u redove Fudbalskog kluba Sarajevo iz Srema u zimskom prelaznom roku sezone 2011/12, a u protekle četiri godine, nastupajući za Bordo klub, osvojio je Kup Bosne i Hercegovine, naslov prvaka države, te igrao četiri evropska ljeta, uključujući tri puta kvalifikacije za Evropku ligu i ovogodišnji nastup u kvalifikacijama za Ligu Prvaka. 

“Kada sam dolazio u Fudbalski klub Sarajevo, stigao sam bez velike medijske buke i na takav način odlazim. U klubu sam proveo četiri prelijepe godine. Bilo je uspona i padova, lijepih trenutaka, kojih ću se uvijek sjećati. Žao mi je što odlazim na ovakav način, nisam to očekivao, ali to je fudbal, ujedno i život. Jedna lijepa bajka je za mene završena, stavljena je tačka na kraju i vrijeme je da počne novi red, i druge priče. Želim karijeru nastaviti u inostranstvu, imam nekoliko opcija i u narednom periodu ću
 donijeti odluku koja je najbolja opcija za mene.”, kazao je Tatomirović. Osvrnuo se na njegove najljepše trenutke u dresu Sarajeva. “Mnogo toga lijepog sam doživio nastupajući za Fudbalski klub Sarajevo, a izdvojio bih utakmice sa Levskim, Atromitosom i Borusijom, te naravno, pobjede nad Željezničarom na Grbavici i na Koševu. To su utakmice na koje mi sjećanja nikada neće izblijediti. Svakako, tu moram i da spomenem utakmicu sa Slobodom i osvajanje titule prvaka Bosne i Hercegovine na istoj. U tom trenutku ništa drugo na svijetu ne postoji, jednostavno neopisiv osjećaj, nešto naljepše…”. Tatomirović je imao i poruku za navijače i simpatizere Sarajeva, kao i za svoje, sada već bivše saigrače i kolege, piše zvanična stranica FK Sarajeva.  “Ima jedna pjesma 'Ako odeš nek' ostane ljubav'. Pjesma je otpjevana, ali će u mom bordo srcu zauvijek ostati ljubav prema ovom klubu, gradu i ljudima. Hvala ljudima iz kluba, koji su bili tu od prvog dana, prije svega mislim da na Dinu Selimovića, Maida Delića i Emira Salihovića…ali i druge. Sarajevo bez njih nikada ne bi postalo ovo što je danas. Želim se zahvaliti i trenerima koji su me trenirali i naravno, mojim saigračima, koji su bili podrška u teškim trenucima. Želim im svu sreću ovog svijeta i naravno novo slavlje ispred Vječne vatre u maju. Još jednom, veliko hvala navijačima i cijeloj bordo naciji što su bili tu uz nas sve ovo vrijeme. Neka budu i dalje tu, za sve nove generacije, koje dolaze i nadam se da će se radovovati sa novim kapitenom isto i još više nego sa mnom. Do sljedećeg viđanja, puno vas pozdravlja sve vaš Tatko“, kazao je Tatomirović. U dosadašnjem toku sezone, Tatomirović je odigrao 14 utakmica, te sakupio na terenu 1236 minuta. Ukupno, Tatomirović je u dresu Sarajeva odigrao 137 utakmica, a nosio je i kapitensku traku, te je postigao pet golova.

Nema komentara:

Objavi komentar