četvrtak, 30. srpnja 2015.

Amel Ćurić: Hvala Uzvišenom da se sve dobro završilo


Amel Ćurić, pobjednik X Factora nedavno je imao saobraćajnu nesreću u kojoj je sudjelovao i potpredsjednik RS i član predsjedništva SDA Ramiz Salkić u blizini Olova.
Ćurić je u toku jučerašnjeg dana objavio na Instagramu fotografiju sa okovratnikom i poruku u kojoj se zahvaljuje svima onima koji brinu za njegovo zdravstveno stanje.
U narednom tekstu pročitajte kompletan tekst poruke:
"S obzirom da veliki broj vas pita šta je bilo i kako sam, a nemoguće je svima odgovoriti, ovako da vam kažem da je istina da sam imao udes, da sam dobro, samo ovaj okovratnik moram nositi još neko vrijeme, ali sve će biti ok.
Mogli smo proći puno gore, imali smo sreće, uspio sam izbjeći veliku katastrofu.
Hvala Uzvišenom da je sve dobro završilo. Sve što mogu reći vezano za saobraćajnu nesreću je to da sam vozio po propisima , po ograničenju i bio sam u svojoj traci. 
Šaljem vam svima veliki pozdrav i hvala vam puno što brinete. Pjesma i spot su trebali izaći početkom osmog mjeseca, ali smo morali sve to odgoditi za neki kraći vremenski period. 
Za par dana ponovo pjevamo zajedno."

Nema komentara:

Objavi komentar