srijeda, 6. srpnja 2016.

ZBOG UTAJE POREZA Leo Messi osuđen na 21 mjesec zatvora







Najbolji nogometaš svijeta Leo Messi i njegov otac Jorge osuđeni su na 21 mjesec zatvora zbog porezne prevare, ali neće provesti niti dana u pritvoru.

Naime, sudija je donio odluku da je Messi utajio približno 4 miliona eura.

Međutim, kako je kazna manja od dvije godine, a ni Leo i njegov otac Jorge ranije nisu imali kriminalni dosije, neće morati provesti niti dana u pritvoru.

Messi se na suđenju pravdao kako nije bio dovoljno upučen u sve obaveze oko poreza, ali državni advokat Mario Maza je uporedio igrača sa mafijašem.

Prihodi su se, osim prava na lik, odnosili i na ugovore sa Bankom Sabadell, Danoneom, Adidasom, Pepsijem, Procter end Gambleom i Kuvajtskom kompanijom za kuhanje.

Messijevi agenti istakli su da igrač nije posvetio ni minut svog vremena čitanju ili analizi ugovora, ali je Sud u Barceloni donio je 2015. godine pravilo po kojem fudbalske zvijezde ne mogu da dobiju imunitet ako nisu upoznate sa finansijama, koje je u ovom slučaju vodio otac.

"Ja sam sebe posvetio fudbalu. Povjerio sam ocu i advokatima brigu o drugim stvarima. Siguran sam da nisu željeli da me prevare.

 Ne znam ništa o ovome, niti me to ikada interesovalo.

 Znam samo da sam potpisao ugovor i da moram da se pojavljujem u reklamama ili se fotografišem. Ništa nisam pročitao niti tražio.

 Sjećam se da sam prije deset godina išao kod notara, ali ne znam zbog čega, davno je bilo", rekao je Messi prilikom izlaganja odbrane.


Autor: Al. Ti.

Nema komentara:

Objavi komentar