subota, 21. studenoga 2015.

Gledala je TV i primetila je nešto na njegovom vratu. Na kraju mu je spasla život jer on NIJE IMAO POJMA ŠTA IMA (FOTO)





Ovo nije nikakva šala. Ja sam medicinska sestra i videla sam na Tarekovom vratu izbočinu, koju mora hitno da proveri”, napisala je Ridova u svom mejlu
Rajan Rid (31), medicinska sestra, gledala je svoju omiljeni emisiju kada je na vratu voditelja Tareka El Muse primetila otok. Pozvala je produkciju i obavestila ih o tome, a onda se ispostavilo da nesrećni mladić ima rak tiroidne žlezde.
Prema rečima Tarekove supruge, Rajan nije želela da zvuči kao ludi fan, pa je na internetu pronašla adresu kompanije koja je emitovala ovu emisiju.
“Ovo nije nikakva šala. Ja sam medicinska sestra i videla sam na Tarekovom vratu izbočinu, koju mora hitno da proveri”, napisala je Ridova u svom mejlu.
Istini za volju, voditelj je i sam sumnjao da nešto nije u redu.
– Teško sam gutao i primetio sam da ta kuglica na mom vratu postaje sve veća. Međutim, kad sam otišao kod lekara, rekli su mi da to nije ništa. Nakon pisma gledateljke, shvatio sam da moram otići po drugo mišljenje – priča voditelj.
Na pregledu se ispostavilo da je reč o kanceru, koji je Tareku odmah operisan.

Nema komentara:

Objavi komentar