srijeda, 23. rujna 2015.

Postigao prve golove za Herthu IBIŠEVIĆ SAOSJEĆA S IZBJEGLICAMA Moj cijeli život je borba, zbog rata sam postao jači!



Vedad Ibišević sinoć je zabio svoje prve golove za Herthu donijevši joj 2:0 pobjedu nad Kolnom u Berlinu. Vedo se vratio golovima nakon teške sezone u Stuttgartu, ali sad se vraća jači i pun samopouzdanja.
No, bh. napadač priznaje da mu u životu nije bilo nimalo lako, a prisjetio se svojeg teškog djetinjstva na spomen aktualne izbjegličke krize u Europi. Nekoć je i Ibišević morao napustiti dom u Bosni zbog rata.
- Kad smo napuštali Bosnu u strahu od bombardiranja, živjeli smo u velikoj dvorani s ostalim izbjeglicama - rekao je Ibišević, koji je s osam godina napustio dom:
- Po bilo kakvom vremenu, čak i po snijegu igrali smo fudbal s potrganim cipelama u jeku rata. Strah sam potisnuo.
Ibiševićeva porodica otišla je u Švicarsku na godinu nakon čega je preselila u SAD, tačnije St. Louis.
- U tom trenutku mislio sam da je san o fudbalu. Mogao se igrati samo u školi, ali nismo imali novca. Srećom, dobio sam stipendiju i mogao sam nastaviti igrati fudbal - kaže Ibišević-
Vedad, da nije bilo teškog djetinjstva, vjerojatno ne bi uspio, piše Goal.com.
- Zbog rata postao sam čvršći i jači. No cijeli moj život je borba.

Nema komentara:

Objavi komentar