petak, 25. rujna 2015.

DODIK REKAO DA BOSANSKI SRBI NE POSTOJE: Ko je ovo mogao očekivati? Evo kako su bosanski Srbi reagovali na izjavu Dodika da oni ne postoje!



DODIK REKAO DA BOSANSKI SRBI NE POSTOJE: Ko je ovo mogao očekivati? Evo kako su bosanski Srbi reagovali na izjavu Dodika da oni ne postoje!


Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je da se, sudeći po izjavama bivšeg britanskog ambasadora u BiH Metjua Rajkrofta, stiče utisak da je godine koje je proveo u BiH prespavao u neznanju.

On je naglasio da je Rajkroft, za vrijeme koje je proveo u BiH, trebalo da nauči i da tu ne žive "bosanski Srbi", niti da takvi postoje.


"Termin 'bosanski Srbi' za nas je uvredljiv, i ne znam kako bi se ambasador Rajkroft osjećao ako bi neko na uvredljiv način tretirao njegov narod", rekao je Dodik.

Međutim, sudeći po komentarima bosanskih Srba, malo ko se slaže sa Dodikom.

Ovo su samo neki od komentara:

Radmila Kuzmanović 

Sad bi moja majka pokojna rekla: " Zovi me loncom, ne udri kolcem"

Zoran Borojević

Mene kad odem u matket da uzmem potrebstine za kucu kazu dobar dan gospodine ..... 120 km molim.dovidjenja , dodji te nam opet.jos me ne pitaju sta sam i kojem se bogu molim.jedino ako ne dodje neki iz Srbije pa otvori market i da bude popust od 50% za Srbe.a do tad gledam od cega mi djeca jedu hljeb i od cega vracam kredite.a sve drugo mi je drugom planu i sta koga briga kojem se bogu molim.i sta me briga kojem se bogu mole.BUDIMO LJUDI A NE ZVIJERI....

Vladan Malešević 

U BIH ZIVE SIROMASI I VLADAJUCI KLEPTOMANI !!!

Marjanović Bogdan 

Ima li ko normalan vise na ex yu prostorima?

Gorana Galić Hadžić 

Ja bih rekla Bosanac pravoslavne vjeroispovijesti, rodjen je u Bosni, ali sta ces...

Angelo Pejaković

Gospode boze pa da li ste vi ljudi normalni (ako se uopšte možete nazvati normalnim) živite svoje živote sad a čiji je car kad popišao čiju krušku ostavite to je bilo i kraj sloga kuću zida valjda žive tri većinska naroda i treba da živimo i da se slažemo a kako se zove najmanje bitno mjesto da potjeramo ovu današnju vladajuću strukturu da imamo plate 4000 a ne 400 km mi po starom isprobanom receptu ne tako pametnog zapada nasjedamo na iste stvari ko 90 91 92 !!!

Mirjana Tomić Milošević 

Do rata devedesetih, vama dragi "bosanski Srbi" u diaspori niko nije smeo reci da ste Srbi! Govorili ste da ste Bosanci a da smo mi Srbi kao cigani!!! Kad je zagustilo predjoste u Srbe. Zasto li? Za mene ste Bosanci, ili blize, pravoslavci iz Bosne!

Ivan Tomas 

A sta mi znaci ko sam i kako me zovu,kad nemam sta jesti,bilo bi bolje da kazu imamo firme,fabrike toliko slobodnih radnih mjesta a nemamo radnika a ne samo to kako ko koga zove,daj malo okrenite se

Žarko Pranjić 

BITI BOSANAC TO NESTO DIVNO SAMO IDIOTI TO NERAZUMIJU

Nema komentara:

Objavi komentar